We doen niets liever dan onze klanten helpen (je kunt ons hier bereiken), Maar wellicht kunnen deze veelvoorkomende vragen al antwoord geven op je vragen.

FAQs

We doen niets liever dan onze klanten helpen. Daarom hebben wij hier voor jou de antwoorden op veelvoorkomende vragen samengevat! Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan [contact] op.

Verzending

Zodra we jouw order hebben ontvangen gaan wij direct aan de slag. We pakken het goed in zodat jouw aankoop niet beschadigd. Om 17:00 rijden wij vanuit de winkel langs het postkantoor om jouw pakket af te geven. Je hebt het dan de volgende werkdag gewoon in huis!

Als een product in de webshop ‘Op voorraad’ staat, dan ligt deze op dat moment effectief in de winkel! Wij werken dus niet op basis van dropshipping. Producten ‘Op voorraad’ kunnen we dus binnen 1 werkdag leveren.

Uiteraard is dit geen enkel probleem! Tijdens het afrekenen kies je de optie "Ophalen in winkel". Als je hiervoor hebt gekozen kun je de bestelling tijdens de [openingstijden] komen ophalen in onze winkel. Laat je even weten dat je komt? Dan zetten wij de worstenbroodjes vast klaar!

Ja, we hebben vanuit onze winkel nog nooit een pakket gestuurd zonder track and trace code. Dat noemen we nou Premium Shipping!

Betalingen

De betalingen op onze webshop lopen via Mollie. Hoe Mollie de veiligheid van jouw transactie waarborgt lees je: https://www.mollie.com/nl/features/security

Momenteel accepteren wij:
Ideal, Bankcontact, PayPal, Visa, American Express, Apple Pay en Maestro.

Ja dit kan zeker, echter moet je hiervoor wel al eerder bij ons besteld hebben. Je kunt je order telefonisch of via de mail doorgeven.

Ja dit kan zeker. Tijdens de check-out kun je jouw BTW nummer doorgeven. Deze komt mee op de factuur te staan. Bestel je vanuit het buitenland, dan wordt de BTW automatisch verrekend en hoef je deze tijdens het afrekenen niet te betalen.

Kortingen & Laagste Prijs Garantie

Sorry! Meestal hebben wij geen actieve kortingscode. Maar, ondanks dat hebben we toch wat dingen geregeld zodat je de beste prijs hebt!

We hanteren de meest concurrerende prijs in Nederland. Als je het ergens anders goedkoper vindt passen we onze prijs direct aan!

Nee. The Premium Magic Store is geen groothandel. Als retailer kunnen wij helaas geen grotere aantallen met korting verkopen. Mocht je nou toch een product groot willen inkopen, bijvoorbeeld voor een evenement of andere activiteit, neem dan [contact] met ons op. We denken graag met je mee!

Oeps! Dat is niet handig. Soms kunnen we dingen onverwacht net iets scherper inkopen waardoor wij de prijs ook kunnen verlagen. Mocht dit gebeuren binnen 7 dagen na jouw aankoop, dan krijg je van ons het verschil terug.

Retourneren

Wat vervelend dat het beschadigd is aangekomen. We kijken samen naar een oplossing! Een ding is zeker: we zorgen ervoor dat je tevreden bent.

Dit is altijd een lastig verhaal. Bij een goocheltruc betaal je immers voor het geheim. Echter vinden we het wel vervelend om te horen. Neem contact met ons op dan kijken we samen naar een oplossing.

Je hebt recht op een goed product. De wettelijke garantie vinden wij dan ook niet meer dan normaal. Lees meer over de [Wettelijke Garantie op de site van de Overheid].

Neem even een [contact] met ons op. Wij zullen een retour label aanmaken. Deze zal je via de mail van ons krijgen. Na het ontvangst van een verzendlabel heb je 7 dagen de tijd om deze te printen en op de post te doen bij een PostNL locatie.